Dobrodošli v spletni prodajalni Alpinashop.si, kjer lahko udobno kupujete 24 ur na dan. Podjetje Alpina, d.o.o. (v nadaljevanju Alpina) in kupec medsebojne obveznosti v zvezi s storitvijo e-trgovine urejata s pogoji poslovanja, navedenimi na tem mestu. Alpina naročene izdelke dostavlja kupcem na območju Slovenije, oziroma izberete drugo prevzemno mesto. Podatki o izdelkih, pogojih poslovanja, spletne aplikacije in ostale informacije v spletni prodajalni Alpinashop.si so na voljo le v slovenskem jeziku. V spletni prodajalni lahko nakupujete kot registriran uporabnik, lahko pa nakup opravite tudi brez registracije.
Za dodatne informacije nam lahko pišete na elektronski naslov [email protected]. Če na vprašanje ne bomo mogli odgovoriti takoj, vam bomo odgovor posredovali v najkrajšem možnem času. Alpina dopušča možnost napak pri objavljenih opisih ali ceni izdelkov.
Blagovne znamke, ki se pojavljajo na teh straneh, so registrirane blagovne znamke Alpine ali ima Alpina pravico njihove uporabe.
Cene izdelkov, ki so objavljene v spletni prodajalni Alpinashop.si, so navedene v EUR in že vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo do preklica oziroma do objave novih cen. Ponudba na straneh spletne prodajalne velja samo za nakup preko spletne prodajalne. Cene v spletni prodajalni niso primerljive in niso nujno vedno enake s cenami v prodajalnah Alpina po Sloveniji. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.
1. Korak - Izbor in dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico
Izdelek, ki ga želite kupiti, dodajte v košarico s klikom na ustrezen gumb »V košarico«. Če ste z nakupovanjem zaključili, kliknite na gumb »Na blagajno«. Če želite v košarico dodati še druge izdelke, kliknite na gumb »Nadaljuj z nakupom«.
V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. V košarici si lahko v vsakem trenutku ogledate seznam izbranih izdelkov, spremenite količino ali odstranite izdelek iz košarice. Ko z dodajanjem izdelkov v košarico zaključite, kliknite na gumb »Naprej«.
2. Korak - Registracija ali vpis uporabnika
Ko ste v košarico dodali vse želene izdelke, nadaljujete na naslednji korak, kjer vpišete podatke za začetek naročila. Če ste že registrirani v spletno prodajalno, izberite možnost »Prijavi se« in vpišite uporabniško ime in geslo, ki ste ga dobili ob prijavi. Če v spletno prodajalno še niste registrirani, izberite možnost »Registriraj se kot nov uporabnik« in v polja vpišite vse potrebne podatke za registracijo. V primeru, da želite nakup opraviti brez registracije, izberite možnost »Nakup brez registracije«, kjer v polje vpišete le vaš kontaktni e-naslov. Nadaljujte na naslednji korak.
3. Korak – Naslov za dostavo
V tretjem koraku sledi vpis oziroma pregled kontaktnih podatkov za dostavo. Registrirani uporabniki spletne prodajalne v tem koraku preverite že vpisane kontaktne podatke. Če ste v prejšnjem koraku izbrali možnost nakupa brez registracije, v tem koraku vpišite vse zahtevane kontaktne podatke. V primeru, da želite dostavo na drug naslov, kliknite možnost »Izdelke želim prejeti na drug naslov« in vpišite kontaktne podatke za dostavo na želen naslov, oziroma izberete paketomat ali prevzem v izbrani prodajalni. Obvezen je vnos telefonske številke za dostavo. Kliknite na »Sprejemam pogoje nakupa« in nadaljujte na naslednji korak.
4. Korak – Plačilo
Sledi izbira načina plačila. Izbirate lahko med tremi načini plačila in sicer:
- plačilo po povzetju; ko bo administrator potrdil in obdelal vaše naročilo, bo blago odposlano na vaš naslov za dostavo. Pred dostavo vas bo poklical dostavljalec in sporočil predvideni čas dostave. Naročene izdelke boste plačali ob prevzemu, in sicer z gotovino.
- plačilo po predračunu; ob potrditvi naročila vam bomo na elektronski naslov poslali predračun. Po plačanem predračunu in potrjenem naročilu, bo blago odposlano. Pred dostavo vas bo poklical dostavljalec in sporočil predvideni čas dostave.
- plačilo z debetno oziroma kreditno kartico; po oddaji naročila boste avtomatsko preusmerjeni na spletno stran, kjer boste vnesli podatke o kreditni kartici ter izvedli plačilo. Po izbiri načina plačila, ki vam najbolj ustreza, kliknite na gumb »Naprej«.
5. Korak – Pregled naročila
V petem koraku sledi pregled naročenega. Na ekranu se prikažejo naročeni izdelki in podatki o plačniku ter dostavi. V tem koraku lahko spremenite količine in vsebino košarice v prejšnjih korakih, do katerih pridete s klikom na gumb "nazaj". Po kliku na gumb »Zaključi nakup«, boste v vaš e-poštni nabiralnik prejeli potrditveno e-sporočilo, v katerem kliknite na povezavo. S klikom na povezavo avtorizirate naročilo.
6. Korak – Potrditev naročila
Po avtorizaciji naročila boste v vaš e-poštni nabiralnik prejeli sporočilo, da je bilo vaše naročilo uspešno avtorizirano in oddano. O nadaljnjih korakih v zvezi z vašim naročilom boste obveščeni po e-pošti.
Dostavljalec in prodajalec oziroma od njega pooblaščena dostavna služba, si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovimo, da bo naročeno blago izročeno pravemu naročniku.
Podjetje Alpina, d.o.o. nosi odgovornost za skladnost blaga v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1). V primeru uveljavljanja reklamacije izdelka iz naslova neskladnosti izdelka vas prosimo, da izdelek vrnete skupaj s fotokopijo računa in izpolnjenim Obrazcem za reklamacijo (.pdf), v katerem opišete neskladnost, ki ste jo zaznali na izdelku. V obravnavo sprejmemo samo očiščene čevlje. V primeru, da je obstoj neskladnosti izdelka za katerega uveljavljate reklamacijo sporen oz. reklamacija neupravičena, vas o tem obvestimo v roku 8 dni od prejema obrazca za reklamacijo. V kolikor je vaša reklamacija upravičena, bo skladnost izdelka vzpostavljena najpozneje v roku 30 dni, v nasprotnem primeru, ko skladnosti ne bo mogoče vzpostaviti, vam kupnino ali del te vrnemo. Alpina ne odgovarja za napake in morebitno nastalo škodo, ki nastane ob nepravilni uporabi in vzdrževanju izdelka.
Izdelek se skupaj z obrazcem za reklamacijo in fotokopijo računa:
ali
V primeru upravičenosti reklamacije izdelka, vam strošek poštnine ALPINA, d.o.o. povrne.
Za vse dodatne informacije ali vaša obvestila, smo vam na voljo po elektronski pošti [email protected]
Naša želja je, da v spletni prodajalni Alpinashop.si nakupujete udobno, varno in brez skrbi. Zavedamo se, da je pri obutvi zelo pomembno, da se dobro prilega vašim stopalom. Razumemo, da pri spletnem nakupu izdelka niste pomerili, zato vam omogočamo, da izdelek preprosto zamenjate ali vrnete.
Kupec ima skladno z veljavnim Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) pravico odstopiti od pogodbe, o čemer mora prodajalca obvestiti v roku 14 dni od nakupa. Izdelek prodajalcu vrne nemudoma oz. najpozneje v roku 14 dni od obvestila. Vračilo ali zamenjava je možno uveljaviti pri izdelkih, ki niso nošeni. Odstop od pogodbe ni mogoč za izdelke, ki so bili izdelani po meri oziroma po naročilu kupca.
V predpisanem roku nam po elektronski pošti [email protected] sporočite, da odstopate od pogodbe ter izdelek vrnite. Paketu z izdelkom, ki ga vračate priložite izpolnjen Obrazec za odstop od pogodbe (.pdf) ter fotokopijo računa. Najpozneje v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe, vam bomo kupnino vrnili (vračilo izdelka) oz. v najkrajšem možnem času poslali nov izbrani izdelek (zamenjava izdelka), po tem ko bomo prejeli vrnjen izdelek ali dokazilo o poslani pošiljki z izdelkom. Vračilo kupnine bomo izvršili z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili pri vašem spletnem nakupu, na vašo izrecno željo pa lahko tudi z drugim plačilnim sredstvom. Če je bil izdelek plačan po povzetju, vam bo kupnina vrnjena na vaš bančni račun.
Izdelek se skupaj z obrazcem za odstop od pogodbe in fotokopijo računa:
ali
Strošek poštnine krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Za vse dodatne informacije ali vaša obvestila, smo vam na voljo po elektronski pošti alpinashop@alpina..
Pogodba o nakupu se hrani na sedežu podjetja Alpina in jo lahko prejmete na pisno zahtevo. Svojo zahtevo sporočite na naslov: Alpina, d.o.o., Strojarska ulica 2, 4226 Žiri ali na e-naslov [email protected]. Sklenjena pogodba bo shranjena v podjetju šest (6) mesecev po sklenitvi. Dostop do pogodbe je možen v zgoraj navedenem časovnem obdobju.
Alpina spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ali pisno na naslov Alpine, objavljen na spletni strani. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Če Alpina ne ugodi kupčevi pritožbi, ga obvesti o razlogih za zavrnitev pritožbe in poduči o možnostih nadaljnjega reševanje spora v skladu z 2. odstavkom te točke pogojev poslovanja.
V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) Alpina potrošnike obvešča, da trenutno ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.
V skladu s 4. odstavkom istega člena Alpina objavlja povezavo na platformo za SRPS tukaj.
Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora.
Račun boste prejeli skupaj z izdelkom v fizični obliki in po elektronski pošti ob odpošiljanju izdelka.
V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam katerega od naročenih izdelkov ne moremo poslati, ker je razprodan, zato vas prosimo za razumevanje. Verjamemo, da boste v naši bogati ponudbi našli podoben izdelek, s katerim boste prav tako zadovoljni.
Na spletnem mestu uporabljamo piškotke za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje in zagotavljanje kakovostnih vsebin. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov.
Več o piškotkih