Naša želja je, da v spletni prodajalni Alpinashop.si nakupujete udobno, varno in brez skrbi. Razumemo, da pri spletnem nakupu izdelka niste pomerili, zato vam omogočamo, da v roku 14 dni izdelek preprosto vrnete ali zamenjate.
Zamenjava ali vračilo izdelka, ki ga izdelamo z vašim napisom, ni možna.
Postopek zamenjave je preprost. Izdelek lahko zamenjate v roku 14 dni od prevzema. Zamenjava je možna za izdelke, ki niso nošeni. Izdelek, ki ga imate doma, zapakirajte v paket in ga pošljite na naš naslov. Paketu priložite izpolnjen obrazec za vračilo izdelkovter fotokopijo računa. Na obrazec poleg svojih podatkov vpišite, kateri drug izdelek želite. Naročen izdelek vam bomo poslali v najkrajšem možnem času. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
V roku 14 dni od prevzema naročenega blaga imate pravico odstopiti od pogodbe, brez navedbe razloga za svojo odločitev (43. člen ZVPOT). Vračilo je možno za izdelke, ki niso nošeni. V tem roku nam po elektronski pošti [email protected] ali na brezplačno telefonsko številko 080 2222 sporočite, da odstopate od pogodbe. Izdelke morate vrniti nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu, da odstopate od pogodbe.
Paketu, ki ga vračate, obvezno priložite izpolnjen obrazec za vračilo izdelkov ter fotokopijo računa. Na obrazec poleg svojih podatkov vpišete tudi številko svojega tekočega računa, če želite, da se kupnina vrne na vaš TRR. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Odstop od pogodbe kupca, ki je pravna oseba, se presoja po določbah Obligacijskega zakonika.
OBRAZEC ZA VRAČILO IZDELKA (.pdf)
Podjetje Alpina nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, v skladu z ZVPOT. V primeru reklamacije izdelka iz naslova stvarne napake vas prosimo, da izdelek vrnete in priložite izpolnjen obrazec za vračilo izdelkov, v katerem opišete napako, ki ste jo zaznali na izdelku. Paketu priložite tudi fotokopijo računa. V reklamacijo sprejmemo samo očiščene čevlje. Vrnjen izdelek bomo predali v reklamacijsko službo, ki bo ocenila upravičenost reklamacije. O rezultatu postopka in nadaljnjih korakih vas bomo obvestili v roku 8 dni po prejemu reklamacije. Alpina ne odgovarja za napake in morebitno nastalo škodo, ki nastane ob nepravilni uporabi in vzdrževanju izdelka.
OBRAZEC ZA REKLAMACIJO IZDELKA (.pdf)
Pri vračilu, menjavi ali reklamaciji izdelkov ne pozabite priložiti obrazca in fotokopije računa.
Izdelke pošljite na naslov:
Alpina, d.o.o.
Strojarska ulica 2
4226 Žiri – s pripisom spletna prodajalna
Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Za vse dodatne informacije smo vam na voljo po elektronski pošti [email protected] ali na brezplačni telefonski številki 080 2222.
Reklamacije izdelkov, poškodovanih med prevozom, se upošteva v roku sedmih (7) dni od prevzema pošiljke. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. V primeru, da so na izdelku že ob prevzemu opazni znaki poškodb, lahko kupec pošiljko zavrne, od poštnega uslužbenca pa zahteva sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako bomo lahko kupcu kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.